Måndag igen

Jaha sista Oktober idag då, inte klokt!
Helgen som gick innehöll lite av varje. Var i lördags och handlade lite med Maria och hennes kille, fick en bra inblick i årets julmarknad och som väntat var det mycket det bara stod mitt namn på där :) Ja, fastän jag ännu tycker det är lite för tidigt :P
Jag handlade dock inget så duktiga jag eller nåt! Haha!
Ja alltså bland julsakerna menar jag nu, åkte mest iväg för att fixa prsent åt Christians mamma där vi sen på kvällen var på våffelkalas :)
Igår var jag sen och hälsade på mina underbara släktingar, de som jag betraktar som mina bonus extra morföräldrar. De har det kämpigt nu då Rolf ligger på sjukhuset för strul med sitt hjärta så vi var först hos honom på sjukhuset och sen hemma hos Lena för att fika. Alltid lika trevligt att träffa dem, dock jobbigt att se hur Rolf tacklat av, han är ju relativt gammal så visst tar det på honom. Jag hoppas att det löser sig så att han snart får komma hem igen!

Ja det är min helg i stora drag, hoppas ni andra oxå haft en bra!
Jag har ju oxå fått hem datan jag köpte, en sån där liten vit PC. Jag och Anton, Marias kille har gjort en bra affär där :)
Dock funkade tyvärr inte "Routern" (stavas det verkligen så?) jag hade så lär fixa en annan innan jag får ett bra fungerande nät på den.

Idag ska jag till VC för att träffa en sköterska ang mina utslag, den där "allergiska" reaktionen jag fick på akuten i förra veckan vill inte ge med sig så är jätte prickig och mina erfarenheter av allergi stämmer inte nu då det inte liknar de klassiska allergiprickarna. Jag får fortfarande ta allergitabl för håller på att kliar ihjäl mig annars och med tanke på tiden  som gått så borde de ju nästan vara väck nu så får se vad det blir av det idag då.
Efter det ska jag sen hem till min "tant " A där det ska målas. Var länge sen sist så ska bli riktigt kul :)
Bra för mig att bara sitta där också för då sparar jag på mitt onda ben, blir alltid endel traskande här hemma då jag har lite småsvårt för det där med att bara sitta.

Ha en bra månndag på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0