Beställt kläder

Japp det har jag gjort nu, på "Ellos", blev lite gott o blandat så hoppas jag blir nöjd och att det sen passar och så.
Hade ett bra erbjudande om 40 % på dyraste varan, 20 % på resten av ordern och fri frakt så tjänade en hel del :)
Det blev bl.a en vinterjacka, har de sista åren haft en som jag älskar men den var för stor redan förra vintern och lite sliten nu då så ville ha en ny. Men vilka priser det år på jackor, inte kan jag då köpa ny varje år!

Detta är en sån där 3 lagersjacka med flera bra grejjer i och på så med den bör jag ju kunna överleva vintern :P
Sen blev det en kofta, lite farfarströjor, ett par jeans m.m.

Annars då?
Jo jag linkar på, ja i bokstavlig talan för mitt ben är fortfarande inte alls nåt bra, förstår inte varför det inte denna gång går över igen :s
Mamma (m.fl) har varit på mig om att jag bör ta till mina kryckor men vill ju helst inte det, vet att det inte är bra att gå som jag idag gör då det frestar på allt annat och jag felbelastar men kryckorna frestar ju sen på mina handleder och armar så vilket är då bäst?
Ja, vadå pest eller kolera!
Magen är också sådär "halvdan" ännu, har ondare än vanligt och hemskt ont emellanåt så jag får alltså fortfarande äta mina starka värktabl för både magen och benet nu då.
Får antagligen boka en tid hos min "häxa" för att få en bra ordning på det hela igen.
Men hur som helst så hade det ju kunnat va värre så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0