ARG!

Ja, strulet med mina glasögon fortsätter :S
Optikern skulle komma hem till mig tis eller tors, ringa först och komma efter kl sex...har han kommit? NIX!
Vad jag blir trött på allt detta, inte nog med att jag ska se som en jäkla kratta, det ska behöva va sånt strul för att kunna se över huvud taget!
Jag har varit i kontakt med KO, de har rätt till att laga varan 2 ggr max, garantin ska absolut täcka detta och jag har sen rätt att reklamera dem i tre år, alltså anmäla till ARN. Jag visste inte det där sista så nu har jag lite mera på fötterna. Hon hade aldrig hört så löjligt sa hon, ja alltså KO, för rätt om jag nu använt hårspray dagligen ska ett par glasögon för över fyra tusen hålla för det menar hon och visst är det så.
Ja detta som skulle ta max en vecka, enl optikern, är nu inne på snart fjärde veckan. Illa!
Jag ska då ringa dem direkt imorgonbitti och fråga vad dem egentligen håller på med!
Och fortfarande är mina lånebågar för stora så håller på att bli galen på dem! Håller också på att få värsta ticksen då jag ju gör grimaser och håller på för att jag tappar dem hela tiden. Så kul, OR NOT!

Ursäkta allt gnäll men var bara tvungen att få ur mig...Tur att jag iaf har mål i mun så jag visar att jag inte godtar sånt här sätt, hur många har dem kunnat lura för de inte vågat stå på sig?
Usch vad irreterad jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0