Juligt värre

I flera dagar har jag grejjat och pyntat mitt lilla hus, eftersom jag älskar allt vad jul heter så slår jag på stort med massor av julpynt och allt ska upp till första advent så jag hinner njuta av det riktigt länge :)
Och jag hann med allt men så är jag rätt slut som artist nu.
Har fått upp min fina krans på dörren, tack mamma!

Och som vanligt till denna tiden hänger nu världens finaste stjärna i fönstret, den fina min morfar gjort till mig. Och varje år jag hänger upp den så går mina tankar till honom, saknar honom så!

Bjuder på lite fler bilder av mitt julmys :)









Ja, som sagt så har jag hållt på ett tag nu men får väl skylla mig själv med alla prylar jag ska ha :P
Kvällen har jag sen spenderat här hemma med släkt o vänner på kalkonmiddag, supertrevligt! :)

Och imorgon är det då alltså dax att tända första ljuset, vad snabbt det gått!
Jag ska iväg imorgon förmiddag och passa mina kusinbarn så har morgondagen planerad, mysigt att umgås med småtöserna :)
Ha en fortsatt trevlig adventshelg på er!


Kommentarer
Postat av: Terese

Oj så mysigt du har det, kanske skulle komma hem till dig för där lär man få julstämning :-) Roligt att ha kvar stjärna efter morfar och kunna sätta upp den varje år. Jättefin krans din mamma har gjort, hon är verkligen duktig!



Kram

2011-11-27 @ 22:33:23
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0