Blir galen!

De här skumma utslagen jag tidigare skrivit om bara fortsätter att blossa upp...Det blir bara fler och fler och det eviga kliandet gör mig tokig!
Den nya allergitabl jag fick av min dr när jag var på vc förra veckan hjälper sämre så jag har varit i kontakt med honom igen. Pratade med honom igår och då ska jag nu ist ta en av de nya på morgonen och en av mina tidigare till natten, de hjälper bättre men man blir himla trött av dem.
Häromnatten hade jag t.o.m kliat så pass så det var blodigt på endel ställen när jag vaknade.
Min dr sa också att jag skulle ta konatkt med hudmott och när jag var i kontakt med dem i början på veckan säger dem att jag ska ta kontakt med min dr på vc....logiskt detta!
Iaf får jag nu bara vänta och kan inte räkna med nån tid på sjukhuset på tidigast två veckor...Inget kul alls!
Många av mina äldre utslag har nu övergått till blåmärken...Jätte konstigt alltså!
Har även fått ett utslag precis intill mitt ena öra (vid mitten av örat) och idag har jag himla ont inne i örat.
Jag fattar då inte vad detta är för nåt men jag tror då inte på att det är nån allergisk reaktion för såna prickar har jag aldrig fått vid nån allergi och detta har ju nu varit i ett par veckor.


Kommentarer
Postat av: Linda

Men va<d mysko!! Å att du får blåmärken sen :S Ruttet att du ska behöva vänta så länge ! Fattar de ingenting!!?

Det är inte meningen att du ska ha nåt med läkarvården o göra tror jag :( styrke kram



Ja hon blir hos oss över helgen nu, det går ju så fort ! Men jag får vara glad för det lilla :) Kram

2011-11-11 @ 07:59:34
URL: http://vimsmaja.blogg.se/
Postat av: Terese

Men vad jobbigt och himla knepigt att du inte får komma iväg tidigare. Får hoppas att du inte får allt för mycket besvär av detta!



Kram

2011-11-12 @ 09:19:49
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0