Underbara pojkar och underbara mamma <3

Igårmorse kom mina brorsöner till mig och G, sen dess har det varit full rulle konstant :P
Vi har haft det jätte trevligt!
Vädret var tryvärr inte det bästa igår men vi ägnade ändå en stor del till att vara ute och bara busa runt. Vi var ute på en skön promenix och vi har myst sådär allmänt.
Det har gått jättebra, det är lugna och duktiga grabbar. Vi grillade igårkväll och hann undan regnet. Sen hade vi en spel och filmkväll när min pluttefis hade somnat, känns ju som man ägnat mest tid åt honom och försummat den store endel men eftersom han är i den åldren han är lär man ha mest koll på honom. Iaf passade vi sen på när han sov då och spelade ett kul spel, "Vem får sista ordet" heter det och alla har så kul åt att jag ju jämt får det men jag fick storstryk av grabben, märks att det är vårt blod i honom, hihi ;P
Vi sov allihopa hos G och fick sova gott tills iaf vid sextiden imorse då pluttefisen slog upp de blå. Han är så himla härlig att ha jämte sig och vaknar alltid med ett enda stort leende, sen låg han och bara pratade lite och myste en timme eller två innan vi sen fick stiga upp. Härligt med sån mystid <3
Sen har dagen bara rullat på, åkte sen hem i eftermiddags för att fira världens bästa mamma.

Du är den allra bästa mamman man kan ha, glöm aldrig det mammsingen!
Älskar dig såå, nu och för alltid!
<3<3<3<3

Nu är man rätt mör ska jag erkänna, ont har jag så nu blir det bara en lugn kväll. Får väl ladda för morgondagens behandling hos "häxan" min :s
/Cornelia



Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2011-07-19 @ 21:46:14
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0