Segis

Ja det är jag idag, ändå sov jag gott inatt. Fast det är klart, blev ju lite sent innan jag lade mig då jag fick besök av mitt ex G igårkväll, vi har ju alltid lika mycket att prata om så timmarna bara flög iväg och hon var ett inatt innan han körde :)
En kompis undrade vad vi båda egentligen pratar om och det vet jag väl egentligen inte utan det bara flyter på om allt och inget :) Trevligt!
Samme kompis undrade hur det kunde komma sig att vi inte ens haft teven på under hela förra helgen när jag var hos honom men som sagt, vi har ju jämt en massa att prata om :P Det var lika när vi var tillsammans och det är ju nåt jag är svag för, att prata alltså ;) Så det gillas!

Vädret idag är inte det bästa så det där lukandet jag skulle ta mig för idag har inte riktigt blivit av...Efter jag ätit lunch innan så lade jag mig för att läsa ut min bok och somnade så sov nästan en timme, skönt :)
Jag är som sagt seg idag så det behövdes väl antar jag.
Och lagom till jag bestämde mig för att gå ut nu så började det att regna så nu ska jag baka lite ist tänkte jag.
Har smöret att mjukna och passade då på att slänga in lite rader här sålänge :)
Men nu så!
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Terese

Kul att ni har så mycket att prata om hela tiden. Här tycker jag ibland att vi inte pratar om nåt annat än barnen...vi skulle nog behöva en kväll på tu man hand snart, men det får ju bli när jag slutat amma.



Idag skulle det bli fint väder men det ser mörkt ut tycker jag. Blir nog ännu en dag med regn.



Ha en bra dag!



Kram

2011-05-06 @ 09:19:32
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0