Ont

Medicinen har fortfarande inte börjat hjälpa, läkaren sa att det lär ta ett par dagar. Så jag har ont i magen, det strålar ut i ryggen och jag kissar i ett (eller vill iaf men shit vad ont det gör varje gång).
Igår när jag satt och tittade på tv så fick jag gå på toa i varje paus, vilket säger en hel del så mycket reklam det är.
Natten har sen varit likadan plus att jag som vanligt drömmer mycket mera pga febern. Man går inte ner i samma REMsömn pga att kroppen har det jobbigt med så hög feber så därför drömmer man mer och för mig är det mycket mardrömmar som kommer då då. Så sover knappt och läkaren som sa åt mig att sova mig frisk...Ja inte lätt alltså!
Jag brukar inte bli riktigt såhär seg och slö av lite feber så börjar väl tackla av på gamla da´r eller nåt haha :P
Visst är det hög feber jag har men det brukar jag ju ha, inte under 39 grader ens med Alvedon som jag lär käka var fjärde timme så det inte skenar riktigt.

Jaja är ju bara till att göra sitt bästa med att gilla läget och så hoppas på att det snart blir bra, vill ju bara va frisk och få må bra!

Detta blev visst ett himla gnälligt inlägg, sorry :)
Nu ska jag ta och återgå till min bok och soffan eller sängen tror jag bestämt.
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Linda

Klart man får gnälla när man mådde som du gjorde gumman. Men idag såg jag att du känner dig bättre :)) Tummen upp

Kram

2011-05-11 @ 08:23:49
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0