Onsdag

Nu är halva veckan avklarad, jisses vad tiden går fort!
Idag är jag övertygad om att det blir en super duperfin dag då jag och min "andra äkta hälft" H ska till våran gemensamma kompis som nyligen fick en liten tös. Vi har inte träffat dem sen dem kom hem så ska bli jätte kul.
Hon bor rätt så långt bort så tyvärr träffas vi inte så ofta som vi egentligen vill. Men hur lång tid det än går mellan gångerna så känns det ändå alltid som om det vore igår, precis som det ska va mellan riktiga vänner :)
H kommer och hämtar mig vid tio sen så åker vi, ska först handla födelsedagspresent åt hennes stora flicka som fyllde år häromdagen, stolta storasystern :)
Vi har ett fint set till den nyfödde, "Hello Kitty" klänning med matchande leggings, rosa och urgullig.
Hoppas hon kan ha den denna sommaren, hon föddes fyra veckor för tidigt så är pytteliten men å andra sidan växer de sen fort så :)
Ska bli riktigt härligt att bara mysa med dem idag!
Önskar er, mina goa läsare en bra onsdag!
/Cornelia




Kommentarer
Postat av: Linda

Kan tro att du njöt av att träffa bebis idag :) Å ja de växer super fort så den kommer hon säkert i i slutet utav sommaren om inte annat :)

hur stor var hon förresten?



Haha, jo tack, jag fick en dag ;D (kolla in din kommentar hos mig) retas

Nej jag hann inte dit så vi fick ställa in, men hennes lille kille hade fått vaccinationsspruta o var grinig så det gjorde inte så mkt som tur var. Ja visst var det typiskt !

Kram

2011-05-25 @ 18:03:25
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0