Fridfullt

Igår tog jag och G hans båt för att ut och fiska Näbbgäddor, jag älskar att vara på sjön och sådär :)
Var verkligen superhärligt och kan man annat än få ro i själen av att bara sitta i en båt sådär och "vara"!? Underbart!
 Jag fick dock bara en endast firre, attans att G fick mer då jag tetas med honom hurvida han är en riktig sta`bo och jag då en äkta lantis....Dessutom är jag ju en fiskartös...hehe :P
Jaja i vilket fall var det skönt och bara en i radens fisketur hoppas jag :)

Har ni ätit Näbbgädda nån gång? De är hemskt beniga men pappa brukar röka dem hemma och slänga på lite sånt på en grovtbröd macka är inte så dumt. Benen är oxå helt gröna, lite häftigt:)

/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja men visst är det härligt att åka ut på sjön sådär o fiska :) Jag gillar det också! Men näbbgädda har jag aldrig fiskat, häftigt!



Den där G verkar riktigt fin människa han :D Åå va glad jag blev att han trodde jag var så ung ;)



Ja jag har också alltid gillat Leila :)



Kram

2011-05-23 @ 17:57:37
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0