Fin helg

I fredags åkte jag till mitt ex G där jag skulle bli bjuden på middag. Var jättegott och supertrevligt :)
Vi kommer bra överens och träffas en hel del men bara som kompisar.
Jag sov över och sen föll det sig som så att jag kom hem från honom först idag :P
Vi hade det trevligt så även igår och firade valborg med att titta på brasa, grilla gott och bara sådär allmäna trevligheter :)

Sen gick jag från honom till min fina kompis H, vi hade som plan att scrappa hela dagen lång men blev inte riktigt så...
Vi var båda två sega och satt bara och pratade en massa, ja  eller rättare sagt, jag satt och hon bakade tekakor som jag sen fick avnjuta :)
Sen kom vi på att vi skulle till hennes syster som jag känner en held el sen förr, för att grilla och bara umgås med hennes familj. Så blev inget alls av vårt scrappande men en trevlig dag fick vi iaf! :)
Hon har två småkillar jag träffat en hel del så är alltid kul att bara umgås med dem.

Sen åkte jag därifrån för att följa med min lillasyster och hennes kille för att shoppa lite, trevligt det också :)

Var inte hemma förrens vid åtta tiden ikväll och då hade jag en viss liten sötnos här som väntade på mig, min "pluttefis" som jag ska passa inatt och imorgon :)

Så min helg har varit jätte trevlig och super bra, det enda som är mindre bra och tråkigt är att min storasyter, hennes sambo och min underbara pussgurka nu åter igen är hemma. De åkte igår och jisses vad jag saknar dem!
Var riktigt jobbigt att säga hejdå då särskilt min pussgurka tog illa vid sig, han poängterade hur mycket han älskar mig och att han vill bo här...Jag som är så blödig klarar knappt av att höra detta utan att börja gråta...Han är så underbar, och ja även min storasyster och hennes J...Ja, saknaden är enorm som alltid! <3
Nu får vi räkna ner till nästa gång vi kan ses!

Nu ska jag snart ta och krypa ner jämte min pluttefis som ligger och sussar gott sen länge :)
/Cornelia



Kommentarer
Postat av: Terese

Du verkar haft en jättetrevlig helg. Vad skönt att du och G kan vara vänner. Hur känns det? Vilken go liten pussgurka, verkar vara en härlig liten kille!



Hoppas du mår bra!



Kramar

2011-05-02 @ 10:14:25
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0