Äntligen!

Ja nu så börjar äntligen medicinen att hjälpa, är feberfri idag och det hela börjar ge sig mer o mer. Har dock fortfarande ont och kissar i ett men sakta men säkert nu då.
Bara att jag sluppit den höga febern gör ju såklart en hel del. Sov bättre inatt men är ändå helt slut, fast det är klart, bara för jag kanske "bara" sprungit på toa 5 ggr inatt så är det ju inte så bra nätter än :P
Som läkaren i söndags sa åt mig så ringde jag till min VC idag för att få svaret på odlingen men såklart hade det inte kommit ännu så skulle ringa imorgon istället. Nu har jag ju visserligen en behandling och blir ju bättre som sagt men beroende på vad odlingen visar kan det ju kanske behöva ändras, alltså medicineringen då då.
Återstår ju att se.

Idag gör jag inte många knop, men har iaf tvättat lite idag så lite nytta har jag klarat av :)
Solen skiner idag oxå så passar såklart på att bara glassa i den, slumra lite i en skön solstol, härligt det!
Så nu ska jag nog ta och återgå till det där glassandet :)
/Cornelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0