Äckliga nässpray

Fick innen idag ta ett migränspray då min huvudvärk bara blev sämre, trots Alvedon. Jag har migränspray, alltså såna där nässpray att ta till. Inte ofta jag har problem med migrän längre (sen akupunkturen), innan när jag var yngre hade jag migrän flera ggr i månaden och då rejäla anfall så gissa vad lättad jag är när min "häxa" kunde mildra detta. Det är ju nåt hemkst med riktig migrän säger jag då bara.
Men så kommer det då och då och nu märks det att jag egentligen hade behövt en tid där.

De här sprayen är hemska att ta då det är en vidrig smak som man inte blir av med på hela dagen sen. Hjälper inte att borsta tänderna, käka tuggummi eller nånting och mår man då redan illa när man tar dem också så gör det ju inte saken lättare direkt. Men de är effektiva och då får man väl ta det där med den äckliga smaken.
Eftersom jag absolut inte får kräkas (pga hur det blir med mina nervsmärtor) så lär jag va snabb med att ta ett spray, är anti sånt där annars då de är starka och så blir man ju totalt slut efteråt.
Jag kunde sova ett tag när jag tog det innan men är fortfarande hemskt trött och mör i hela kroppen.
Dock är min huvudvärk betydligt lättare vilket är det viktigaste ju :)
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Terese

Nej nässprayen är ingen höjdare! Hoppas huvudvärken är bättre nu.



Kramar

2011-05-06 @ 09:22:46
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0