Tragiskt!

Igår var det ett litet barn som förlorade livet i en hemsk olycka på dagis, bara 3 år gammal. Fy så hemskt säger jag då bara! :(
Läs mer
här.
Detta hände på ett dagis i en liten by där min storasyster läne har bott. Det hade alltså lika gärna kunnat va det dagis där hennes lille son går. Tragiskt och man blir så berörd fastän att man inte känner de inblandade.
Mina tankar går till den lille gossens familj <3

Tänk så fort det kan ta slut alltså, man lär verkligen ta vara på livet säger jag då bara.
Menar tänk pojkens föräldrar, lämnar honom som vanligt och får sen reda på att han gått bort...Så hemskt!

Ska avsluta detta sorgliga inlägg med en glad nyhet, min kompis G gör då allt för att hänga kvar i livet, hans tumör har nu krymt en aning. Så himla glad för hans skull <3
/Cornelia



Kommentarer
Postat av: Linda

Ja vilken hemsk olycka!!:(

Min kompis dotter går på samma dagis och var med om när det hände, hon kunde inte sova på hela natten sen :´( Så fruktansvärt, kan inte ens sätta mig in i föräldrarnas känslor just nu! <3

2011-03-11 @ 10:23:41
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0