Tidsfördriv

Är rastlös idag så dax för en sån här lista tänkte jag :)
Hittade en lång en så tveksamt om ni orkar plöja genom den men ändå ;P

SENASTE

Dryck:
Telefonsamtalet: Min storasyster
SMS: Min lillasyster
Sång du lyssnade på: Det här är ditt land (Artister mot nazister)
Gången du grät: Kommer jag inte ihåg

 HAR DU NÅGONSIN:
"Dejtat" någon två gånger: Japp
Har någon varit otrogen mot dig: Nej inte vad jag vet och jag har alltid litat på de jag varit tilllsammans med så knappast troligt.
Varit kär: Ja absolut!
Förlorat någon speciell person: Ja alltför många tyvärr.
Varit deprimerad: Visst har jag varit lite deppig men har aldrig varit "riktigt" deprimerad som tur är, tror inte man kan säga det iaf.
Varit så trött att du somnat sittandes: Japp 

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
Färg 1: Rosa
Färg 2: Lila
Färg 3: Vit

 I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Nej men kommit en särskild vän hemskt nära den sista tiden.
Fått ditt hjärta krossat: Japp
Skrattat så att du har börjat gråta: Ja det har jag garanterat gjort :)
Träffat någon som förändrat ditt liv: Njaa
Insett vilka som är dina äkta vänner: Det vet jag ju sen innan.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Japp
Kysst en kompis: En puss eller två har det säkert varit :P

 BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Alla utom en
Hur många barn vill du ha: Många! :)
Har du några husdjur: 2 underbara katter och en lika undrbar vovve :)
Vill du ändra ditt namn: Nix, vuille dock när jag var yngre då jag fick för mig att jag skulle ta ett av mina andranamn som tilltalsnamn men har sen jag blev vuxen kommit över det där :P
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Blev firad här hemma och sen var jag på en fest hos min lillasyster där firandet fortsatte :)
Vilken tid vaknade du idag: Vid halv sjutiden
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov
Någonting som du längtar till: Våren och sommaren!!!
Senaste gången du träffade din pappa: Typ alldeles nyss :)
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Jag vill få vara frisk!
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja, hade en i min klass på gymnasiet som hette det.
Vad gör dig irriterad just nu: Stör mig på att jag inte kan skriva riktigt med min vänsterhand, omständigt med bara en ju.

Vad är ditt namn: Cornelia
Singel/upptagen: Singel
Stjärntecken: Vädur
Kille eller tjej: Tjej, är ju rätt givet med tanke på mitt namn :P
Grundskola: Gick på två skolor då jag flyttade från sjätte klass.
Gymnasie: Barn och fritid
Högskola: Har tyvärr inte kommit så långt, planen var dock det från början.
Hårfärg: Brunt, rätt mörkt.
Långt eller kort: Långt
Längd: På håret? ;P Är i vilket fall 1,80 lång.
Vad gillar du gällande dig själv: Är mest nöjd med mina ögon.
Piercings: Ingen
Tattoos: Ingen men vill dock hemskt gärna ha en.
Höger eller vänsterhänt:  Höger från början men även vänster numera, skriver och så med båda.
Skriver: Japp en hel del.

 DIN FÖRSTA:
Operation: Gallstensoperationen 2000.
Bästa vän: Har många riktigt bra!
Husdjur: Katt
Vaccination du minns: Minns man såna? Inte jag iaf :P
Konsert: Per Gessle
Förälskelse: Grannpojken och min bästa barndomskompis
Alkohol du drack: Säkert nån form av cider :P 

JUST NU:
Äter du: Tuggummi
Dricker du: Vatten
Är du på väg att: Gå och kissa, kul och så himla intresant info va? ;)
Lyssnar du på: Celine Dions, Lets talk about love, älskar den!
Väntar du på: Att min kära lillaysyster och ett par kompisar ska komma.

 DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Jaa!
Vill du gifta dig: Ja det hade väl varit mysigt om man lyckas hitta drömprinsen med, fast det är klart, jag ska ju gå i kloster jag då...:P
Karriär i åtanke: Jobba med barn

 VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon helt klart :P
Kramar eller pussar: Både och men är helt klart den kramiga typen :)
Kortare eller längre: Längre såklart ;)
Romantisk eller spontan: Romantisk men man kan ju va spontan ändå ;)
Snygg mage eller snygga armar: Hmm, armar kanske :P
Tatueringar eller piercingar: Så länge det är i lagom mängd enl mig så spelar det ingen roll.
Känslig eller inte: Lagom är bäst!
Ragg eller förhållande: Förhållande
Bråkstake eller tveksam: Tveksam? Ja hellre det iaf än en bråkstake då.

 HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Ja, i min ungdom, ja det hörs ut som jag är riktigt gammal men är ju på god väg eller nåt, (OR NOT haha) :D
Tappat glasögon eller linser: Ja men har hittat dem direkt igen
Haft sex på första "dejten": Ja det har nog hänt, hihi ;P
Krossat någons hjärta: Ja men aldrig medvetet iaf.
Har du blivit arresterad: Nix
Dissat någon: Japp
Gillat din tjejkompis (mer än som vän): Nej

 TROR DU PÅ:
Dig själv: Japp!
Mirakel: Ja.
Kärlek vid första ögonkastet:
Ja som den sanna romantiker jag är ;)
Himmeln: Ja jag tror inte man bara försvinner då man dör utan hamnar säkert i en fin himmel där man sen kan kika ner på alla andra.
Tomten: Ja självklart! :P
Att kyssas på första dejten: Ja vill man så varför inte ;)
Änglar: Japp!

 SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en flickvän/pojkvän på samma gång: Nej verkligen inte!
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja absolut!
Vad kan du verkligen inte leva utan: Alla de mina!
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken rolig lista, mkt info där du ;)

Inte alls jobbig att läsa, den snor jag själv sen när jag orkar skriva igen..dröjer nog inte alltför länge :) Kramar

2011-03-20 @ 15:15:28
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0