Kusligt!

Som jag skrev om innan så drömde jag om min kompis G inatt och har sen haft en stark olustkänsla av att han blivit sämre, testade att ringa honom direkt då efter åtta då de öppnar telefonerna på sjukhuset men fick inget svar. Och har inte fått under hela förmiddagen sen. Vi pratar rätt ofta om dagarna så anade genast oråd här då då.
Sen ringde en sköterska upp mig här innan, G har lämnat mitt nummer då vi är väldigt nära vänner och då han inte har så många runt sig som står honom så nära som jag här i Sverige. Hans bror som är här nu kan ingen svenska så jag får agera lite tolk här emellan.
Sköterskan sa att han tidigt imorse hade fått en rejäl hjärnblödning och att han nu ligger i koma på intensiven.
Han tumör blir inte mindre av cellgifterna så tyvärr finns det inte så mycket att göra :( Gud vad jag lider med honom och det är så orättvist!
Jag bara önskar så att det skedde ett mirakel så han kan få leva!

Och det där med att jag hade rätt är lite kusligt, detta har hänt ett antal ggr innan. Konstigt hur jag kan känna på mig saker, saker som jag verkligen inte vill ska inträffa.

Kan bara säga att du finns i mina tankar G och jag önskar jag kunde göra nåt för dig!
Du är en toppenvän som jag bara inte vill förlora redan!
/Cornelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0