God morgon!

Vaknade tidigt idag av att jag drömde en massa mindre trevliga saker och sen var det rent omöjligt att somna om så har varit upp sen lite över fem.
Och kl ett inatt låg jag och pratade i telefon så inte blev det många timmars sömn men ändå.
Har ett antal ggr sagt åt G att det bara är att ringa mig när som helst så inatt när han inte kunde sova passade vi på att slå ihjäl lite tid ihop.
Brukar alltid ha min mobil på ljudlös när jag sover men nu är den då på konstant just för att han ska kunna nå mig och ja, sjukhuset också då då.
Och det spelar ju absolut ingen roll om jag skulle sova för prata orkar jag ju i alla lägen :P
Och jag är ju rätt van vid lite sömn så klarar mig, bara bra att han tar mig på orden och det är ju det minsta jag kan göra.

Ser ut att bli en lika härlig dag idag, så skönt!
Tror jag ska ta och sparka igång dagen min nu med en morgonpromenix, ett härligt sätt att vakna till riktigt på :)
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag vet ju att du är mån om andra men SNÄLLA ta hand om dig själv oxå...du behöver dina krafter..o du brukar säga till mig o resten av de som är dig nära mest varje dag att "det ordnar sig...du vet ju hur jag är"...de gör de ju inte..jag vet du ÄR stark,men ibland kan även de bästa behöva hjälp o stöd.jag menar inte att det aldrig löser sig.tvärtom...det kommer det att göra ...men låt det ta sin tio..snälla söta rara älskade gumman.

2011-03-23 @ 22:08:18
Postat av: Terese

Oj så lite sömn du har fått, vilken fin vän du är till G. Han kan skatta sig lycklig som har din vänskap och ditt stöd. Men jag håller med Mia, glöm inte bort dig själv också!



Ja det verkar som det blir fint väder idag, synd lillkillen är sjuk. Det får bli att vara inne då febern blir högre så fort vi går ut.



Ha en fin dag!



Kramar

2011-03-24 @ 10:36:30
URL: http://teresedenrara.blogg.se/
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar på min blogg, vinn valfria skor från crocs eller presentkort på 300 kr till en fotobok (alla som är med och tävlar får ett presentkort på 150kr så ALLA vinner!)

Så passa på att gå in och anmäl dig!:)

2011-03-26 @ 18:58:50
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0