Trötter

Har idag ägnat min dag åt att tvätta ett par maskiner och sen bakat då min pappa har sin födelsedag imorgon :)
Så har blivit lite av varje och är riktigt trött nu. Ändå sov jag bättre inatt fast kom dock inte i säng förrens vid halv två, hade kompisar här så vi satt och babblade till dess :P
Och vakande sen som vanligt rätt tidigt imorse, är värdelös på det där med att ta sovmorgon, haha. Spelar liksom knappt nån roll hur sent jag kommer i säng för jag vaknar ändå runt åttatiden sen.
Jaja nu håller jag iaf kväller och nu är det snart lite middag som gäller, sen ikväll får det nog bli en runda på berget tror jag bestämt :)

Imorgon om en vecka åker jag, som jag längtar!
:):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0