Njuter!

Min storasyster med familj kom som sagt till oss i fredags, äntligen!
Så jag ägnar dagarna åt att bara "vara" med alla de mina och som jag trivs :)
Min "lilla" pussgurka växer för varje dag och fastän det nu inte är så värst länge sen dem var nere sist märker man då hur mycket man missar när man inte ses regelbundet.
Han talade direkt om hur mycket han saknat mig och hur han nu bara tyckte det skulle bli underbart att få vara hos oss igen, han är ju bara för go :)

Nu åkte de för en stund sen och jisses vad tyst det genast blev här...Som tur är så kommer de senare igen, jag sällskapsjuk, nähä!? :P

Förresten så ska jag också passa på att göra en liten uppdatering ang den där flaskposten...Fick svar och det var en liten pojk som hade skickat iväg den, för två år sedan och en relativt bra bit ifrån där vi hittade den. Skoj och de uppskattade verkligen att jag hörde av mig för pojken blev hemskt glad :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Förstår att du njuter utav att ha din syster m familj på besök :) Har de åkt hem nu?

Vad roligt att du fick svar på flaskposten !! Häftigt att ni hittade den :)

Kram

2011-06-08 @ 12:18:05
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0