Lite småudda relation

Jag och mitt ex C har ju som ni vet fortsatt att umgåtts trots vi då inte är ihop längre. Ett tag var det rätt flitigt men så kom vi båda fram till att det var dax att backa lite.
Jag vill ju vara själv och tror det kan va ett himla bra sätt för att bara kunna landa riktigt efter allt som varit.
Vi kommer himla bra överens och han är verkligen en av mina bästa kompisar, en sån som jag verkligen kan prata med om precis allt. Jättehärligt!
Det är rätt många som tycker det här mellan oss är lite småudda då då och häromdagen pratade jag och en annan kompis om just vår relation då han tycker det är lite konstigt och så ifrågsatte han hur vi ställer oss mot om nån av oss skulle träffa nån ny...Men då har både jag och C sagt att vi givetvis bara ska fortsätta va vänner.
Kanske inte alltid det populäraste hos alla men bara till att gilla läget eller nåt ju :)

Så vi kommer alltså till att fortsätta prata och umgås och igårkväll var han här hos mig och hade med sig en tjej som jag vet att han är lite på G med. Jag tänkte ändå här innan om inte det här lär kännas lite udda men faktiskt så gjorde det inte det utan vi hade jätte trevligt och de var här i flera timmar :)

Det här med att va så bra vän med sitt ex är ju inte det allra vanligaste för oftast bryter man väl helt men visst kan det funka, uppenbarligen :)
Jag är också bra kompis med ett annat ex till mig, dock är inte vi lika tajta som jag och C men vi hörs av med jämna mellanrum och jag gillade hans raka sätt när vi bröt för han blev himla ledsen då jag gjorde slut men så sa han rent ut att han inte ville jag skulle höra av mig på ett tag då han var tvungen till att komma över mig men att han sen skulle höra av sig då han inte ville förlora mig som vän. Så efter ett tag ringde han och då funkade det igen :)

Så nu återstår det väl bara till att vi fixar sånt där hjärta då C?
Haha :D


Kommentarer
Postat av: Terese

Härligt att kunna vara vänner tycker jag, hoppas det håller i sig!



Kramar

2011-06-27 @ 11:27:49
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0