Lite av varje

Det rullar på här och jag njuter av dagarna med de mina, min storasyster med familj är fortfarande här hemma så här är full rulle med pussgurkan min :)
Herlgen blev inte som planerat då jag och min familj blev ordentligt lurade av min "kompis" och hennes vänner, de som skulle hyra min stuga under "Sweden rock festival"....De stack utan att betala riktigt för sig så det hela slutade i en polisanmälan och jag fick upp ögonen på ett hårt sätt, trist!
Jag trodde ju verkligen på henne men tjii fick jag.
Vi fick också sanera hela stugan för under de nätter de var här hann de grisa ner ordentligt så har hållt på en hel del och blivit så arg på henne/dem under tiden!
Inget att göra åt och det är ju jämt lika lätt att vara efterklok.

I denna röra har jag också som sagt varit med de mina, vi har firat min kusin som tagit studenten, vi har haft härliga heldagar vid sjön, fiskat och bara varit. Så skönt så!
Och idag är det kalas som står på schemat, min pussgurka fyller snart 5 år och vi ska passa på att fira honom innan de åker hem.
Jag har bakat kakor till honom och vi håller på för fullt här med att förbereda....Tänk att den där lille knatten snart är hela 5 år, inte klokt! Han är så underbart go så och jag bävar redan för dagen de åker hem, i helgen. Jobbigt att ha dem sådär långt ifrån en.

Ja det var lite ifrån mig, har varit slö på att hålla mig uppdaterad med bloggarna men bättre sent än aldrig :P


Kommentarer
Postat av: Linda

Fy va grisigt gjort av din "kompis"!! Bra att ni polisnmälde iaf och nu vet du ju att hon inte är en "kompis" längre..men trist när man inser det ! Fattar mig inte på sånt där folk! När ni var snälla o hyrde ut stugan åt dem! Idiot! Kram

2011-06-15 @ 06:52:20
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

Jo det lutar nog åt den med Sonja, synd man inte har råd att låta henne sjunga den i kyrkan också bara ;) Jag gillar med henne, inte så otippat va, eftersom du gör det menar jag :P Haha!!

Vi vet inte riktigt när dopet blir..kanske sista helgen i juli..eller så blir det i augusti, det ska stämma ihop med så många o i semestertider är det ju inte alla som är hemma.

Mmm..känner igen det där med blå ögon, men jag har hellre det än tror illa om allt o alla! eller hur? :)

Kram

2011-06-15 @ 22:34:55
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se
Postat av: Terese

Men vilken idiot till "kompis", hur kan man göra nåt sånt? Riktigt trist för er som fått städa upp efter dom!



Kram

2011-06-16 @ 23:50:24
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0