Längtar!

Om precis en vecka från idag så kommer en god vän ner från Örebro, har inte träffat honom på över ett år så ska bli skoj :) Det är en kille jag lärde känna genom våra gemensamma kompisar och vi kommer bra överens allihopa så ska hitta på en massa skoj då då.
Sen på torsdagen nästa vecka åker jag tillsammans med honom och våra bägge kompisar upp till Örebro då då, en riktig "road trip", vilket babbel det lär bli i bilen :P (Ja, inte från mig då förstås;))
Och när de andra är framme där de ska så åker jag vidare från Örebro med tåg till Sandviken för att åka hem till min storasyster med familj, var evigheter sen jag var uppe hos dem så gissa hur kul det ska bli och så längtar jag ju grymt efter min lille pussgurka.
Och på fredagen ska jag äntligen träffa två helt underbara tjejer, har haft kontakt med dem bra länge men ingen av oss har träffat varann irl innan så där är ännu en grej jag längtar efter :)
Ska verkligen bli hemskt skoj allt detta alltså!
Säger som Linda sa innan, om bara dagarna vill flyga iväg nu :P


Kommentarer
Postat av: Linda

Aha, nu hänger jag med på vad du ska till Örebro o göra ;)

Ja men precis, flyg flyg iväg nu bara alla dagar !! Så det blir den 8e fort som attan!längtar massor

2011-06-28 @ 22:13:12
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0