Härliga dagar

Vad tiden går fort alltså, snart så är det dax för min storasyster med familj att åka hem och "nyss" gick jag och bara väntade på att de skulle komma hem hit...Stortrivs i vanlig ordning nu med de mina runt mig och min pussgurka är ju bara för härlig alltså :)
Idag har vi spelat minigolf (som jag för övrigt blev storägd i:P) och så har vi varit ute och gått, lekt på lekparker...Ja lite av varje :)
Nu ligger pussgurkan min och sover gott efter vi avverkat det klassiska bokläsandet, kan snart hela boken utantill men gör just inte så mycket då jag tycker det är så mysigt så. Det är ju bara nämligen jag som gäller för hans nattning nu så passar på att njuter så länge de är kvar :)

Imorgon är det åter igen dax för en studentfest, denna gång är det mitt kusinbarns tur, ska bli trevligt! :)
Så lille J konstaterade när han skulle nattas innan att han nu behövde sova länge så han orkar med ännu ett kalas, har ju varit endel av den varan på sista tiden :)

Idag beställde jag förresten en vristlänk som jag ser fram emot att få, spänd på den då jag kom med helt gena önskemål och sådär, blir med andra ord en som det bara lär stå Malin på :)
Har en kompis som gör hemskt fina smycken så är av henne, synd att jag inte tänkte på henne innan för den skulle jag ju haft på studenten imorgon.

Nu ska jag återgå till att vara social tänkte jag :)
Ha en bra helg på er vet jag, ja jag passar på att önska er redan ikväll för imorgon hinns det inte med att blogga skulle jag tro :)


Kommentarer
Postat av: Terese

Mysigt med besök av syster med familj. Ni verkar haft det mycket trevligt!



Kul med en vristlänk, du måste visa en bild på den sedan.



Ha det så bra imorgon!



Kram

2011-06-16 @ 23:47:03
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0