Engströms skylt och gravyr

Detta är ett litet företag som ligger i Värmland. Jag fick kännedom om det tack vare min kompis som gjort endel PR för det och så fick jag en superfin vas/lykta av henne och en annan vän, den är kommen därifrån och gissa att det var en present som uppskattades!

Den är jag verkligen jätte glad över :)

Sen har jag själv beställt där, en hemskt fin dörrskylt som min lille "pluttefis" fick i ett års present.



Och nu beställde jag/vi även studentpresenterna där, han är jätte duktig och himla trevlig att ha o göra med.
Såhär var vaserna som våra studenter fick, hade ju två stycken i år så slog till på en varsin och de uppskattades verkligen. Kul att ge bort och få nåt sådär personligt, minne för livet ju :)

Syns lite dåligt men under mössan står det då "student 2011".
Och så fyllde vi dessa med blommor;



Jag blev förvånad för som sagt ligger detta i Värmland så givetvis räknar jag med att själv stå för frakten och så, men nu till dessa vaserna drog han av på summan då han tyckte det blev dyrt...Så snällt gjort och han har ju verkligen ingen anledning till att göra det.
Han är heller inte dyr med sina grejer så jag kommer säkert köpa mer saker av honom.
Gå in på hans
sida och kika vet jag :)


Kommentarer
Postat av: Terese

Jättefina saker ju. Roligt att du gör lite reklam för min granne! :-)



Kram

2011-07-05 @ 11:48:36
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0