Rörig natt

Ja det har jag haft inatt, jag har drömt och då en massa om bl.a ormar som ringlar hit och dit. Har alltid varit livrädd för just ormar och sitter nu och grubblar på vad detta kan betyda för har för mig att när man drömmer om ormar så betyder det nåt särskilt. Någon som vet?

Sen har jag legat och retat mig på min visomstand som nu bråkar mer än nånsin med mig, har en som i flera år hållt på att komma upp men som aldrig gör det ordentligt, nu den sista tiden blir det dock värre och värre så snart är den kanske uppe eller får jag kanske ta och ringa min tandläkare.
Får kanske även ta och ringa läkaren då jag har så ont i min mage, har den sista tiden haft det till och från och har haft strul med mensen, vet inte vad det beror på men så ska jag ju ändå i början på Aug till barnmorskan för att ta ett cellprov så tänkte höra med henne då.
Ja alltid ska det va nåt!

Gav upp det där med att sova redan vid sex imorse och klurar nu på vad jag idag ska ta mig för.
Ännu en dag då det är grått och trist, jag väntar ju förtvivlat på solen och lite värme för nu känns det mer som höst än sommar :S
Känns som att sommaren bara försvann ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0