Njuter!

Tänk att jag snart redan varit här uppe i en vecka, vart tar tiden egentligen vägen!? Den där ständiga frågan man ställer sig men aldrig får svar på :P
Vad gör vi då om dagarna?
Bara sånt där allmänt härligt som man ska göra på sommaren, är ute och gör en hel del utflykter, bara umgås och har det bra :)

Igår var vi på ett ställe i Ockelbo som jag gillar, "Haghans" ett jätte fint vildmarksgalleri där det finns en massa att titta på, fikade lite där och sådär :)
Idag ägnade vi förmiddagen åt roliga lekar utomhus, jag blev ägd i Krocket, blev också dyngsur av "vattenroulette", en lek jag aldrig gjort förut. Man skulle ha en hjälm på sig, turas om då alltså, det var vatten i den och så en massa pinnar, och så ska man då dra i en pinne, har man sen otur så är det just den pinnen som gör att vattnet rinner ur och på en. Jag drog fel två ggr i rad :P

Sen åkte vi till ett supermysigt ställe för att bada och ha picknick, vid en å där det som sagt var himla fint. Inte kunde jag sträcka mig till att bada (mer än benen) för hur kallt är det inte!? :P
Och nu sitter jag här och är proppmätt, efter Martinas supergoda paj, min pussgurka sitter och spelar sitt älskade DS 3 som han nyligen fått, de andra badar...Ja allmänt chill såhär på kvällskvisten, sen blir det till att natta J, han har ju paxat mig hela tiden nu och såklart gör jag det med glädje :)



Kommentarer
Postat av: Linda

Ja vid vildmarksgallerit är det mysigt att strosa:)

Låter som att du har bra dagar där uppe:)

2011-07-14 @ 10:12:45
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se
Postat av: Terese

Det låter så härligt! Det är precis så sommaren ska vara. Umgås och bara va! Den där vatteleken lät rolig, har jag aldrig hört talas om :-)



Hoppas du fortfarande har det lika bra vännen!



Kram

2011-07-16 @ 12:07:53
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0