Lugn o skön helg

Jag låg i migrän igår eftermiddags och var som vanligt helt slut sen, de där nässparayen är effektiva men så blir man rätt seg av dem också.
Så orkade just inte göra så många knop sen, passade därför på att bara mysa med mina fina brorsöner som var här igårkväll och sen över natten.
Min lille pluttefis somnade i knät på mig när vi myste i soffan, såg "Prinsen och jag", gillar den :)
Och så har vi såklart hunnit med en massa mys idag också, när det var dax för pluttefisens förmiddagslur så lade jag mig på soffan med honom och jag slumrade också lite sen när han låg och sov på mig, finns det nåt mysigare!? <3

En helmysig helg med andra ord och den fortsätter i samma takt ikväll för då ska jag och min H på en riktig loooove movie på bio, super länge sen jag var på bio så ska bli trevligt :) Filmen vi ska se är den där nya, "Kyss mig".

Måste också passa på att skriva lite allmänt om de där ÄCKLIGA fästingarna som av nån skum anledning måste leva och då gärna på mig :S
Jag har alltid haft lätt för att dra mig på dem där, mamma brukar säga att jag var alldeles svartprickig efter varit ute en dag när jag var liten och då när vi bodde mitt ute i skogen typ.
Jag får minst en varje sommar och sen jag blev dålig i min högersida är jag livrädd för att ha nån där, för min känsel är ju rejält nersatt där så känner inget kli eller så där då.
Och sen är det lätt för mig att missa när jag sen ser som en kratta men brukar syna mig noga när jag duschar och så.
Men råkade sen hitta en på mig idag, höll på att raka mina ben när jag drar över vad jag trodde var en leverfläck,men så var det en sån där otäcking! Jag råkade visst liksom skära bort den med hyveln så det blödde men fick iaf bort hela. Jag hatar verkligen de där krypen för tänk hur dem sitter där på en och bara suger åt ens blod!? VIDRIGT!

Nu får det nog bli lite kaffe till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0