Lite av varje

Igår bjöd jag C på middag, gjorde den goda tacogratäng som jag blev bjuden på när jag var uppe hos min storasyster, av hennes sambo, och den blev faktiskt lika god som då :)
Sen tog vi lite film och så på det och som vanligt när vi kommer ihop så hade vi det himla trevligt :)
Sen skulle han, och jag då då, köra min lillasyster och en kompis till henne då de var på fest...Men det föll sig som så att vi tillsammans åkte till ett annat ställe där det var fest, trevliga människor som bor där som vi känner väl men jisses vilka konstiga typer där var. Människor som jag kände igen då jag också bott där i den där lilla hålan men som jag egentligen inte känner. Iaf så hann vi knappt innanför dörren där förrens en av dem (en som är lite ökänd där i hålan) börjar glira oss alla genom att bara slänga ur sig urlöjliga kommentarer som gick ut på att vi inte var välkomna där, blev riktigt paff!
Inget att bry sig om egentligen men tyckte bara det var så himla fräckt gjort för vad har hon att säga till om då de som bor där bjöd in oss!?
Jag bet mig i tungan och brydde inte mig om henne då jag inte ville ställa till nåt bråk med respekt för dem som bor där men kan inte smälta det riktigt för det tog verkligen alla pris!
Ja sen drog hon och det blev trevligt, dock var vi inte där så värst länge sen då klockan var mycket.

Sen tog mina nojjor och min allmäna rädsla för mörker över så ville bara inte sova i brors hus själv, följde därför med C hem och såg sen till att vara där igen tidigt imorse för Busters skull.
Jag är ju fortfarande löjligt rädd för en massa och vissa nätter är det värre än andra, sen att brors hus är enormt och innehåller en massa stora fönster och glasdörrar blir det inte bättre direkt.
Jag drömde sen inatt en massa mardrömmar och var allmänt orolig men C är van så jag kunde somna om tryggt igen sen.
Jag är medveten om att jag måste ta och skärpa till mig så jag kan känna mig trygg även när jag sover ensam men tar väl tid eller nåt.

Sen kom min bror och hans familj hem i eftermiddags och jag stannade kvar ett par timmar till för att mysa med min lille pluttefis :)
Och nu blir det en lugn kväll i sängen med "Lilla huset..." på teven.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0