Grilltajm

Ikväll är vi ett gäng kompisar som ska ses här hemma hos mig.
Min "andra äkta hälft", hennes sambo, ett annat par kompisar, som bor alltför långt bort från oss, och deras små töser och så en annan vän till oss alla.
Vi hängde ihop under hela högstadiet och har såklart fortsatt med det sen då då :)
Ska bli hemskt trevligt och det var länge sen vi träffades allihopa, i vår ungdom satt vi ofta på min baksida för att grilla så ska göra så även ikväll. Jag hoppas bara att vi har vädret med oss, mulet idag och de har ju lovat regn men får hoppas på det bästa, skönt att vi har våran altan att ta till, dock kan det ju underlätta om det inte ösregnar när vi ska grilla.
Skulle ju va himla typiskt nu när det i många dagar varit så varmt och skönt ute.

Nu får jag väl ta mig i kragen och börja göra nåt vettigt, som att städa lite, komma fram till vad jag ska ha att bjuda på till kaffet (velar som bara den där :P) ikväll och sådär.
Ha en bra fredag på er mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Terese

Åh så kul! Hoppas du får en trevlig dag och kväll!



Kramar

2011-07-01 @ 10:49:12
URL: http://teresedenrara.blogg.se/
Postat av: Linda

Låter riktigt mysigt o roligt, hoppas ni fick det också! :)

2011-07-02 @ 08:20:22
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0