En dag kvar, eller två dagar kvar

Idag är det packning som står på mitt schema och så ska jag hälsa på min "tant A" som hemskt gärna ville träffa mig innan jag nu ska resa iväg.
För imorgon bär det äntligen av! Som jag räknat ner och gör ännu :)
Jag åker ikväll in till min andra äkta hälft och hennes sambo för att va på plats där imorgonbitti när vi ska köra, vi börjar vår resa kl sex så det underlättar att ha bilen packad och allt då då.
Sen ska vi då mellanlanda i Örebro där våran kompis ska hoppa av och sen fortsätter vi tre till Falun dit de andra ska, jag själv fortsätter sen några mil till, till Sandviken.
Det ska bli så kul och vi är många som längtar och håller på att räkna ner för som jag sagt innan så är det ju inte nog med att jag ska till syster min med familj utan på fredag ska jag ju äntligen få träffa mina goa vänner Linda och Terese :) Ja och nästan alla deras barn oxå förstås :)
Ja nu närmar det sig alltså!

Kommer inte ta mig tid att blogga lika tätt nu och jag kommer hem igen om en vecka, tio dagar eller nåt, har faktiskt inte riktigt bestämt när jag ska åka hemåt igen utan tar det lite som det kommer :)
Har oxå haft lite olika alternativ på färdsätt hem men blir tåget, tar längst tid så drygt alla ggr men billigast i slutändan och så kommer jag "raka" spåret hem med bara 3 byten.
Skulle jag flyga så blir det en massa "mellanresor" fram o tillbaka. Annars hade det ju tagit minst tid men jag ska nog överleva och alltid hittar jag väl nån att prata med på tåget :P

Ha det bra hörni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0