Tankarna yr

Som jag grubblar på det här med vaccinet alltså, man kan ju verkligen vrida och vända på det i en evighet men inte blir man egentligen nåt klokare av det. Jag pratade länge och väl med min släkting ang det hela innan, en som känner mig himla väl och som desutom är utbildad sjuksköterska och hon röstar ju för. Det var som hon sa att svinflunsan faktiskt är dödlig men ingen av de ev sjukdomarna man kan få av sprutan har varit det. En klok tanke som fick mig att inse allvaret i det hela ännu mera.
Jag kan bli sjuk av sprutan, kan väl också kanske få en lunginfl men detta är förhoppningsvis lättare att ta än flunsan isåfall, tänk om jag inte tar den och sen blir supersjuk i det, då lär jag ångra mig!
Tänk sen om jag får ännu mer ärr på lungan utav sprutan, den är ju redan under all kritik...men då har jag heller inte svart på vitt att det verkligen var vaccinets fel förra året, hade kanske fått den i vilket fall.
Synvinklarna är ju många som sagt och jag vet fortfarande inte om jag ska eller inte ska...Jobbigt är det så mycket vet jag iaf!

Nåt annat jag idag tänker mycket på är allt runt HONOM. Har idag pratat mycket om det hela, med en som vet vad det vill säga med rättegång och allt. Jag har fått ett antal namn på bra advokater som jag imorgon ska kolla upp och så hoppas jag att jag imorgon får en uppdatering från polisen, inte ofta jag vill att de ska ringa heller :) Men känner att jag bara vill få det överstökat nu plus att jag börjar känna pressen med att inte kunnat gå genom allt med min blivande advokat för hur länge kan de egentligen hålla honom häktad? Det är ju mycket att gå genom och jag kan bara gissa hur jobbigt det kommer bli, sitta och dra upp precis allting med HONOM  i samma sal...Fy! Men har jag klarat det hela såhär pass länge ska jag minsann fixa resten också, är ju nämre och nämre mitt mål, att vinna kampen!

Tänker också på G idag,mer än vanligt då vill säga, då han av diverse anledningar just nu har det jobbigt och jag vill ju bara plocka bort det onda på honom men tyvärr funkar det ju inte så. Saknar dig så gubben min och finns här för dig iaf. Älskar dig! <3

Ja inte helt förvånande har jag en grym huvudvärk, allt mitt grubblande antar jag plus att mina blodprover garanterat är sämre igen som de blir av dem sprutorna jag lär ta för lunginfl men de två sista dagarna har jag kunnat hoppa över sprutorna så det går på rätt håll med det åtminstone :)

Kanske jag helt enkelt bara skulle gå och lägga mig...Är helt slut men mitt sovande funkar bättre sakta men säkert, ja då o då iaf :)
/Cornelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0