Sjukhuset

Jaha jag hade inte så pass mycket flyt så att det idag skulle räcka med en runda till vårdcentralen. Pratade precis med min dr som ringde nu och jag lär till lasarettet idag då.
Jag ska dit och vara där minst två timmar då de ville ge mig dropp och Antibiotika på det sättet, allt för att snabba på det hela lite. Så ska dit kl 11, som jag hatar det där bygget men ska ju inte gnälla alltför mycket nu då jag lika gärna hade kunnat legat där nu, var ju bara lite omständigheter som gjorde att jag fick komma hem igen i lördags, ja det var ju inte så att jag propsade på att få stanna heller förstås :P
Jag är hellre hemma och är sjuk än ligga där och bara glo i taket, det har jag gjort tillräckligt i mina da´r ändå.
Så jag är alltså inte sådär ledsen över att de fortfarande varken sluppit kräksjukan eller fått mer plats på avdelningarna på mitt hemmasjukhus, läkaren sa att det nämligen fortfarande ser lika ut så jag får komma hem sen i em igen :)
Ett par timmar ska jag väl härda ut där antar jag, brukar faktiskt känna mig lite piggare när jag fått dropp, hög feber har ju en tendens att snabbt torka ut en och särskilt på mig då också eftersom kroppen fortfarande inte hämtat sig helt av den där utorkningen jag hade för ett tag sen. Det hinns ju liksom inte med mellan varven, denna vintern har verkligen varit lite av en ond cirkel på mig och allt det sjuka jag jämt ska dra på mig :S
Nästa vinter får jag göra slag i det där som jag nu sagt ett par vintrar i rad, att jag inte ska bo i vårt kalla land då utan i en stuga i Spanien eller nåt, överlever inte en vinter till här kan jag aldrig tro, haha :P
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja nångång ska väl en maginfluensa vara positivt ;)

Förstår dig att du inte vill ligga där inne då jag är exakt lika dan..men det är väl tur att de finns antar jag ;)

Jag ska ju in imorrn jag o få min dom...eller nåt.



Behöver du sällskap så följer jag mer än gärna med till Spanien nästa vinter!! :D Kramar

2011-01-31 @ 09:09:25
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se
Postat av: Terese

Nä usch, läste att du fått tillabaka lunginflammationen. När ska det ta slut? Tänker på dig, hoppas det går bra idag även om det är så att du inte direkt gillar att vara där. Ja spanien skulle verkligen vara något för dig! Niklas farbror med fru åker alltid till spanien och bor där från sep-mars, sedan kommer de hem och bor hemma under vår/sommar. Det vore något för en annan också, jag och Niklas funderar på att göra något liknande när vi blir äldre och alla barn har flyttat ut och har egna familjer:-D



Kramar till dig

2011-01-31 @ 10:20:35
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0