Grattis!

Hipp hipp hurra för fine J idá! Ett stort GRATTIS till dig vännen :)
Detta är en superfin människa som också "råkar" vara mitt ex, vi var tillsammans ett rätt bra tag för typ två år sen eller nåt men efter våran brytning fortsatte vi vara vänner och väldigt bra sådana också :)
Jag var en av de första han lärde känna när han flyttade till Sverige, han hittade mig på nätet och på så vis blev det sen att vi blev ett par. Han är från Afrika från början så det var bara engelska som gällde i början men jag var snabb med att få in honom på svenskan för det där var lite jobbigt, jag är ju expert på svengelska så det blev lite kul missar här och var när vi började prata :P
Men så var jag inte så super duper kär i honom så jag gjorde slut med honom efter ett tag och jag gillar fortfarande hans svar och resonomang där då han var himla rak mot mig, precis som man ska!
Jag fick till svar; "Jag vill inte att du på nåt vis tar kontakt med mig utan jag lär göra det när jag kommit över dig då jag är så kär i dig och iaf vill ha kvar dig som vän", raka rör alltså och det funkar då för mig om nåt så vi hade ingen kontakt alls där ett tag och sen kom han till mig när han var redo och än idag är han en jätte bra kompis till mig. Lite sällsynt det där med att va så bra kompis med sitt ex men varför ska det lixom strula?
/Cornelia




          


Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt med såna vänner <3 dom ska man vara rädd om.

2011-01-26 @ 17:11:52
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0