Grattis min lilleman!

Hipp hipp hurra för fine A idá :) Grattis min älskade brorson som idag blir hela 11 år!
Tänk när han var sådär liten och jag kämpade för att få honom att sova trots det hemska åskovädret vi hade den där första natten då han skulle sova hos mig. Inte klokt hur ungarna växer alltså, hade jag inte vetat bättre kunde jag ju nästan få för mig att jag håller på att bli gammal eller nåt :P

Jag hoppas du får en fin dag gubben och att du orkar stå på benen dina trots kalas i dagarna två :) Han var tyvärr inte den piggaste igår då han också var förkyld och sådär men det artade sig rätt bra när de andra ungarna droppade in :)
Pussar o kramar i mängder från mig till dig <3
/Cornelia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0