Enigma - Return To Innocence

Jag har som många vet länge varit på jakt efter en särskild låt, har jag fått nånting sånt här för mig så kan jag bara inte släppa det så har pratat om denna ett tag, nynnat för många i hopp om att de skulle knäcka den åt mig. Jag har minnen till denna då jag bara var liten, sen glömde jag nog bort den, hörde sen en del av den för ett tag sen på radion och har sen dess suttit och försökt leta upp den, på diverse sajter.
Använde mig också av FB där sen gumman min knäckte det hela åt mig :)
Så äntligen har jag den!


Jag älskar den och har sen jag nu fick tag i den lyssnat ett antal ggr. Jag är ju rätt måttligt dryg på sånt där, kan väldigt lätt hitta "Repeat" knappen jag då :P
/Cornelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0