Äntligen!

Jag var ju hos min "häxa" igår och som väntat var mina värden under all kritik, superusla med andra ord. Hon gav mig en massa nålar men sa sen att hon trodde att det skulle behövas en behandling till (och faktiskt är hon inte en sån som säger så för att få in ännu mera pnegar utan hon är jämt uppriktig) innan det lyckas vända. Det har ju varit så mycket med kräksjukor, lunginfl, öroninfl m.m. Och nu är det också väldigt länge sen jag var där så brukar visa sig så då. Hon själv råkade ju ut för en olycka och bröt lårbenet så hon har inte kunnat ta emot några på ett tag. Nu jobbar hon då lite för de mest behövande :)
Jag blev som vanligt helt slut efteråt, genast när jag är där känner jag hur all min värk blir som bedövad,  är så skönt!
Men sen känns det då som om man blivit överkörd av en ångvält, tänk vad lite nålar egentligen kan göra. Kommer nog aldrig förstå mig på det där fullt ut men jag om nån kan ju iaf intyga hur bra det hjälper för jisses vilken skillnad det är på mig nu och som när jag började där för många år sen. Jag kunde ju knappt äta nån mat över huvud taget då jag bara var allergisk mot det emsta och det har hon "plockat" bort, helt fantastiskt!
Jag är henne evigt tacksam, lika jag är för de människor som rekomenderade mig dit :)

Sen blev jag då jätte dålig igårkväll, fick så grymt ont, främst i min mage (där roten till allt ont sitter) och sen i hela mitt ben. Tur i oturen så svimmar jag ju av titt som tätt när det är som värst, vilket faktiskt är lite av en befrielse för värken är inget att leka med i såna lägen, kommer bara sådär plötsligt också så skulle jag typ vara uppe, stå eller gå så bara ramlar jag ihop.
Det blir då såhär på mig just för att mina nervbanor är kaputt.

Efter ett antal timmar inatt kunde jag sen somna bort från det onda, rätt så bedövad av smärtstillande, helt groggy :P
Vaknade sen rätt tidigt imorse men kände direkt en stor skillnad på värken så det räckte med en behandling och idag kan jag gå utan mina kryckor, gud vad skönt det känns! Min värk är med andra ord så bra den kan vara vilket är otroligt skönt för jag har varit i en sämre period himla länge nu.

Så jag bara går runt och småler idag och så har jag sällskap av min söte lille brorson som idag ska vara här så min dag är redan helt underbar och jag bara njuter :)
Just nu vilar min pluttefis så ville passa på att uppdatera här.

Håll nu tummen er för att jag inte blir sjuk av vaccinet som jag i eftermiddag ska ta!
Gillar fortfarande inte det där men ska iaf då jag egentligen inte har nåt val.
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Terese

Otroligt att det gör sån stor skillnad när du har varit iväg, men härligt att det finns något som kan lindra det onda. Skönt att du känner dig lite bättre idag!



Mysigt att få umgås lite med brorsonen, hoppas ni får en fin dag.



Kram

2011-01-26 @ 10:27:53
URL: http://teresedenrara.blogg.se/
Postat av: Linda

Hon ÄR verkligen en häxa :D

Jag säger som Teres, helt otroligt vilken nytta hon kan göra för dig..å att du idag kan slippa kryckorna! Vilken befrielse för dig <3



Ha nu en fin dag med pluttefisen

2011-01-26 @ 12:12:31
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0