Vill inte!!!

Usch och fy så nervös jag är alltså! Jag är en människa som aldrig blir det annars, inte ens såna ggr människor i min omgivning säger att jag borde vara det men nu har väl alla de gångerna kommit igen mig för känns som jag är nervös för alla år jag levt eller nåt :S Herre gud!
Jag vill bara slippa allt vad morgondagen kommer innebära :S Men då jag vet att jag inte lär komma undan det vill jag bara få det hela överstökat.
Mitt hår är snart söndertvinnat, mina naglar är redan kortare och har typ konstant haft en kaffemugg i handen idag, mumsat äppel, tuggummi i munnen...Ja name it lixom :P

Jag kommer få åka redan vid sju imorgonbitti och har sen inte en aning om när jag kommer hem igen men ska såklart höra av mig så fort jag kan då jag vet att alla dem som inte kommer närvara där imorgon kommer vara med mig i deras tanke...Jag är verkligen så tacksam för att visat stöd, utan er alla fina hade jag bara inte orkat.

Jag vet ju att jag har makten, jag vet också att jag utan tvivel lär vinna hela skiten för har så mycket bevis på min sida, min advokat rabblade lite siffror innan idag då hon ju sammanställt allt, det var runt 100 st hotbrev, runt 500 foton på mig som HAN tagit på alla möjliga ställen, lite halshuggna änglar/dockor på det och så nersaggade klädesplagg som han snott av mig...Ja en hel del med andra ord, helt SJUKT!
Det är verkligen en PSYKOPAT jag haft att göra med!!!

Ska passa på att göra ett förtydligande också...Den G som jag de sista dagarna har skrivit om är inte den G jag varit tillsammans med nu i vinter. Denna G är en gammal skolkompis till mig och vi har aldrig varit tillsammans, dock vet jag ju att han är kär i mig och vi har kommit varandra hemskt nära den sista tiden men då bara som kompisar. Han är en hemskt fin människa och jag tycker det är så himla orättvist för cancer ska jämt drabba alla de där snälla människorna. Där lär jag också få stålsätta mig, alltså imorgon när jag ska träffa honom för jag får ju bara inte visa hur ledsen jag är...Måste ju vara stark för honom också men kommer väl vara helt utpumpad efter ha suttit i rätten hela dagen men iaf ska jag träffa honom då han ville jag skulle kika uppom plus att jag själv vill såklart.

Nähä nu har jag inte ro att sitta stilla mera, tog en mindre evighet att skriva detta inlägg då jag samtidigt vankat omkring lite men sätter punkt här nu då då.
/Cornelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0