Världen är orättvis!

Igårkväll fick jag reda på att min kompis G (som jag skrev om här igår) är svårt sjuk och riktigt allvarligt sjuk. Jag tycker det är så himla grymt och orättvist för varför liksom? G är en superfin människa på alla sätt och vis så varför ska inte han kunna leva bra och bara få vara ifred för sånt här?! Jag tycker så synd om honom och önskar så att jag kunde hjälpa honom så som han hjälpt mig...Han ringde alltså igårkväll och han tänkte en massa på mig trots detta svåra han nu lär gå genom, han var orolig över rättegången men som jag sa till honom så löser det sig så inte ska han behöva tänka på det nu heller. Så sent som i helgen sa han att han och jag skulle börja leva livet när allt med rättegången är över för detta har varit jobbigt även för G och så får han då detta dråpslag ist, åh vad arg jag blir på världen!
Jag är så himla ledsen för din skull G och du finns i mina tankar, självklart ska jag nu göra mitt bästa för att stötta dig och finnas för dig. Jag önskar och HOPPAS att det inte är så illa som läkarna säger, de kan ju ha fel och alla vet vi ju att det faktiskt händer rätt ofta. I detta läget hade det varit bra!
/Cornelia




Kommentarer
Postat av: Linda

Usch så jobbigt:/ När det verkar vara så allvarligt också :( Alltid ska det då vara nåt för dig gumman <3

2011-02-23 @ 07:51:46
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0