Tragglande

Ja jag vet att det just nu handlar en massa om HONOM men som du sa Linda, jag lär ju passa på nu så jag är förberedd och så.
Jag fick ett samtal innan och det var S;s bror, alltså den snälle busschaffisens fru bror. Han som ringde mig i julas då S gått bort. Han håller då nu på att reda upp allt i deras hus och hade hittat ett paket som han förstod skulle till mig, där var mitt namn och ett brev som var halvskrivet. Han lär ju veta om det mesta om mig då S och hennes man blev så indragna i detta.
Han ville ha min adress så han nu kunde skicka detta till mig, vilket han fick såklart.

Jag tänker ofta på dessa båda och tycker det är så synd att de nu inte finns kvar för även de skulle ju ha sin upprättelse nu men så är det bara jag kvar ju. Tragiskt och jag har och kommer alltid ha dåligt samvete över hur dem fick det pga mig, inte så att jag känner det är mitt fel för det är ju HANS men det är ju ändå pga mig de fått det så.

Iaf fick jag olustkänslor av samtalet men jag kan just inte göra nåt för att ändra det hela.
Sen bara liten stund efter ringde min advokat för att prata en massa och så hade hon tänkt mer på det här paret, i breven HAN skrivit får man tydligt fram över hur glad HAN blev då B dog, alltså busschaffisen, och vi vet oxå att B fick ett antal hjärtinfarkter i samband med hotbreven så är det någon anhörig som vill kan man då enl min avokat yrka på vållande till annans död, så att deras anhöriga kanske får skadestånd. Både jag och advokaten tycker att det inte är mer än rätt så hon kom med förslaget att jag kanske skulle ringa upp hennes bror för att tala om detta, de vet kanske inte ens om den möjligheten ju.

Jag gjorde det och jo, de hade tänkt endel på det då de oxå tycker att det är HANS fel att de faktiskt idag inte lever. Jag fick reda på att de har en son och särskilt han hade varit inne på detta...Usch tänk den stackaren, står idag utan båda sina föräldrar! Inte klokt som det kan bli!
Han/de skulle tänka på det hela så vi får se hur det blir med det hela.
På sätt och vis hade det känts bra om de också tagit del av rättegången för jag tycker de har rätt till det och jag förstår väl att  lite ev skadestånd inte kan fixa det men blir lite upprättelse och det hade känts bra för mig då jag som sagt är grymt ledsen över hur det blev för dem...!
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Linda

Oj, ett brev. Det måste du vara spänd på vad det kan stå i det..

Ja det är oerhört tragiskt med dessa två personer som HAN tog livet utav o jag tycker absolut att han ska få nåt slags straff för det också. Sen tycker jag så synd om dig med C, kan ju bara ana hur du känner..det är ju inte ditt fel..men man är ju inte mer än människa <3 Kram

2011-02-09 @ 21:15:57
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se
Postat av: Anton

Mina tankar går till dig <3

2011-02-09 @ 22:10:23
URL: http://latlyrics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0