Till alla er fina

Alla hjärtans dag idag blev inte som jag räknat med. Jag var så laddad för att börja rättegången idag och fastän det är nåt jag bävar för rejält vill jag bara få det ur världen, slipper ju inte det så varför bara vänta då...Men nu är det som det är och jag kan just inte göra annat än avakta. Som min advokat säger så får vi genom det senaste gynnar detta mig mycket så jag hoppas på det!

Jag brukar säga att jag aldrig hade klarat allt jag ska gå genom utan de mina och det är så sant för hade jag inte haft så många bakom mig som gång på gång får plocka upp mig när jag snubblar längs vägen vet jag verkligen inte vad jag skulle gjort. Allt med HONOM hade jag bara inte klarat av annars och jag är så tacksam för att jag har så mycket tur i all otur jag har.
Nu i samband med rättegången har alla verkligen visat sitt stöd och när det drar igång vet jag att jag kommer fixa det just för alla jag då har med mig och bakom mig.

Min familj är helt fantastisk, jag har underbara föräldrar som jämt finns för mig lika att jag har tre otroliga syskon som stöttar mig utan dess like. Jag älskar er så otroligt mycket, nu och för alltid!
<3<3<3<3<3

Jag har också helt underbara vänner, runt om i hela landet. Vänner som jag haft med mig mer än halva livet, vänner som jag känt och haft sen skoltiden, vänner som jag aldrig ens träffat irl men som är riktiga vänner ändå...Ja ni förstår säkert min poäng här :)

En dag som denna vill jag bara passa på att tala om hur mycket ni alla betyder för mig, ni är så himla bra!
Önskar er alla en riktigt fin alla hjärtans dag!
<3
/Cornelia



Kommentarer
Postat av: Terese

Jag har tänkt på dig C. Nu har jag inte alls hängt med här, men förstår att inte rättegången drog igång idag. Hur kommer det sig?



Så skönt att höra att du har så många runtomkring dig som stöttar i allt det svåra som är. Du betyder väldigt mycket för mig också ska du veta :-)



Hoppas du får en fin alla hjärtans dag vännen!



Kramar

2011-02-14 @ 11:32:10
URL: http://teresedenrara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar dig med!:D<3<3

/Svealisa

2011-02-14 @ 19:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0