Rastlös

Jag har under en lång tid med HONOM vissa dagar kunnat "känna" på mig att det hänt nåt, att jag fått nytt brev eller sådär. Jag blir ibland sådär grymt rastlös, har inte ro till nåt, kan inte fokusera riktigt, biter på naglarna, tvinnar mitt hår..Ja, jag bara vankar omkring. Och jag vet att ett det säkert låter skumt men många av de här gångerna har jag sen fått rätt. Lite konstigt!
Igår var det en sån här dag och utan att jag ens sagt nåt fick jag kommentarer om vad det var med mig, det syns alltså rätt väl antar jag. Nu är det ju inte så att jag liksom bara kan gå och vänta på att det ska hända något men det är en jobbig känsla för jag kan verkligen inte bara släppa det och får ändå inte ro till att ta tag i nåt o göra.
Märkligt är det och nu vet jag ju svart på vitt att HAN bara inte kan göra mig något så det är väl de gamla takterna som sitter i kanske, det och så den här dryga väntan och oron för rättegången antar jag.

Men jag är likadan idag och min natt var rätt tuff då jag drömde i en enda röra. Har inatt varit allt från mardrömmar till att jag och en kompis satt och drack té...Hihi kanske ett tecken på att jag lär dra ner på mitt kaffesörplande, jag försöker ju men går då inget vidare direkt :P
Så jag har också idag fått en tidig dag då jag vaknade redan vid sex utan att sen kunna somna om. Drygt! Men jag sover ändå betydligt bättre nu så.

Tror jag ska ta och scrappa lite så jag får nåt annat att tänka på :)
/Cornelia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0