Nervös!

Ja, rättegången blir av som planerat imorgon. Skönt då jag som jag sagt innan bara vill få det ur världen men oj så nervös jag nu är alltså. Detta kommer bli en pärs utan dess like säger jag då bara! :S
Redan nu har jag sådär drygt ont i magen, mår illa, huvudvärk...ja hela kitet liksom och jag är rätt säker på att mycket av det beror just på den oro jag känner inför detta spektakel.
Det börjar kl 10 imorgon, jag ska vara där redan 8.30 så blir en tidig dag för mig då det är 10 mil att åka. Vet sen inte alls hur lång tid det tar eller hur många dagar det tar, vet bara att det med all säkerhet inte räcker med en dag. Jobbigt!
Jag kommer ha ett helt gäng med människor med mig så det är därför jag nånstans inom mig vet att jag faktiskt lär fixa det trots allt jobbiga i det.
HAN ska få igen nu och jag ska mer än gärna ge HONOM ett helvete, precis som han gett mig i många år. Jag har ju för en gång skull övertaget nu och det känns bra!
Sen måste jag verkligen stålsätta mig för att inte bryta ihop eller bli alltför arg där imorgon, ska helst inte ens gråta så att HAN ser det men har en känsla av att det är lättare sagt än gjort, ska dock göra mitt bästa iaf!

Nåt positivt i det hela är ju att mitt blodtryck kanske höjs lite dessa dagarna, haha ;) Var iväg imorse och det ligger fortfarande för lågt (60/50)
Annars spenderas dagen idag med min andra äkta hälft ;) Min kompis H så det är hon som får stå ut med mitt vankande, babblande och allt det nu blir då jag är nervös, tack för att du är sådär underbart toppen H!

Och så tänker jag en massa på min kompis G oxå i allt detta, han är så himla ledsen vilket jag helt klart förstår för han är obotligt sjuk i den grymma sjukdomen cancer...Åh som jag lider med honom!
Jag är sådär hemskt ARG på hela världen då jag bara tycker den hela tiden ska vara så orättvis!
G ligger på sjukhuset där rättegången ska hållas så ska hälsa på honom imorgon innan jag åker hem tänkte jag. Han har varit en fin klippa i min soppa så nu är det min tur att finnas där för honom men shit vad hjälplös jag känner mig.

Nog med babbel här för tillfället, sorry för ältandet...
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kommer tänka på dig hela dagen imorgon gumman <3 Då blir det att åka fram o tillbaka i några dagar då, gissar att du kommer vara riktigt slut när detta är över ! Det känns skönt att du har med dig en massa nära o kära iaf.



Nej fy vad hemskt med G :( stackarn! Obotlig också :( Åkte han in till sjukan för att han kände sig dålig på nåt vis?

Var det han du var tillsammans med sist nu?



Det uppskattas nog om du kikar upp till honom imorrn.



Lycka till med allt !! Kramar

2011-02-23 @ 19:00:02
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0