Lite av varje

I förmiddags åkte jag till min optiker för att få mina glasögon förminskade, de har blivit för stora så gör inget annat än retar mig på dem då de bara kasar ner hela tiden. Kan ju inte sitta och pilla med det i rättegången för då om nåt ser jag väl nervös ut ;P
Efter det åkte jag till vårdcentralen för att få mitt blodtryck kollat, var ännu lägre idag då det bara ligger på 60/50 (i fredags var det 60/60) så fick en ny tid för att kolla det igen på onsdag. Fattar inte varför det börjat strula så hemskt nu då!?
Konstigt är det iaf och yr blir jag av det hela! :S

När jag sen hade landat lite här hemma så drog jag igång lite bak, kanelbullar och russinmuffins blev det. Gott! :)
Nu är jag precis klar med det där och blev rätt trött, är tydligen ett symton av det låga trycket sa sköterskan så inte konstigt att jag jämt är trött, mer eller mindre.

Ja detta var min dag. Nu blir det bara en lugn hemmakväll, misstänker att jag senare får sällskap till kaffet och det nybakta :)
/
Cornelia


*
Har förstått att mina tidigare två inlägg varit hemskt knepiga att läsa då de sista bara flutit ihop, ser också det när jag kollar men kan tyvärr inte göra nåt åt det, konstigt och trist!
*


Kommentarer
Postat av: Linda

Om du får lite tryck av mig då? ;)

Hoppas det visar bättre på onsdag. Det är så drygt att åka fram o tillbaka för det där..snart ska jag lägga mig o vila för de kommer snart in o ska ta ett nytt på mig.



vad gott det låter med det du bakade! Kasta hit några vettja! ;)



Ja jätte knepigt ser ditt tidigare inlägg ut:( synd, jag som ville läsa!



Kram

2011-02-21 @ 19:06:59
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0