Ingen bra grund

Min urusla sömn bara fortsätter och jag blir bara tröttare och tröttare.
Jag gick igårkväll och lade mig tidigt då jag fick migrän, tog ett nässpary och trodde jag kanske iaf skulle sova endel på det då det är rätt starka mediciner men icke. Hela natten har sen varit avig, jag kunde inte somna, har drömt i ett och haft ont i magen.
Klockan var inte ens fem när jag hade gett upp det hela och ist då satt och drack kaffe :s

Idag blir det åter igen en jobbig dag så hade ju inte skadat om jag haft lite stabilare grund att utgå ifrån men får som vanligt ta och koppla in reservbatteriet eller nåt.
Klockan tio ska jag vara på sjukhuset och kvart över elva ska jag sen vara hos advokaten.
Får även idag räkna med ett par timmar hos henne och där ska jag då som jag skrev om igår även träffa D, blir jobbigt för hur knepig relation har inte vi till varandra då?
Jag försöker tänka som en kompis sa igår, att om det varit ombytta roller hade jag aldrig skyllt på honom och jag tror nog inte att han gör det heller men ändå liksom...Jag tycker så synd om honom!
Visst verkade han igår bra att prata med så det ska säkert gå bra. Och jag kan ju trösta mig med det hela att även han nu får en riktigt bra advokat som förhoppningsvis med oss kan trycka dit HONOM så det bara ryker om det!
HAN ska minsann få vad han förtjänar denna vidriga karl!
/Cornelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0