Härliga natt

Ja som jag skrev igår så gav jag med mig ang det där med att äta sömntabl så fick en paket på sjukan i fredags. Dock tog jag då ingen till natten där för jag och ett gäng tog en spontan fest ist.
Men så tog jag en igårkväll och jisses vad trött jag blev efter bara en timme eller så. Kunde knappt hålla ögonen öppna genom hela Melodifestivalen. Så vid tiotiden ramlade jag i säng, somnade så fort jag lade mig och sov sen som en stock hela natten lång och ända till nio imorse. Svepte alltså 11 timmar, helt otroligt! Lite skillnad emot de där 4-5 timmarna som jag haft i snitt nu hur länge som helst.
Låg tom så länge så min nacke och rygg var helt mör imorse,  har väl legat för stilla också på nåt vis men det tar jag med glädje för idag känner man ju sig som en riktig människa. Sömnen är verkligen viktig!
Sen är det väl visserligen "tillgjord" sömn jag nu får eftersom det lär va av tabl men ändå, jag måste ju verkligen ha sömnen så mår bra av det trots att det är med hjälp. Så med facit i hand skulle jag antagligen gett mig ang det här tidigare men bättre sent än aldrig ju :)
Jag är ju väldigt anti allt vad tabl heter och tycker verkligen att jag redan äter på tok för många men ibland har man ju just inget val så. Nu kommer jag garanterat orka med rättegången och den där röran bättre, när det nu väl blir av. (Gillar inte att det blev uppskjutet!)

Jag var rädd för det där att många säger de blir som bakis dagen efter då de sovit på tabl men jag känner inget av det. Blir ju heller aldrig bakis så vet kanske inte hur det känns, hehe :P Nej, jag mår allstå betydligt bättre efter en sån här natt ist så vilken tur att jag gav med mig ang det här! :)
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad glad jag blir när jag läser det här C!

Underbart för dig att få sova, vare sig det är med eller utan piller. Du behöver ju det här!! Kram

2011-02-13 @ 15:28:33
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0