Härliga lördag!

Jag hade en hyfsat bra natt och känner mig bara piggare och piggare, härlig känsla som jag gillar! :)
Klurar på en grej som jag oxå skrev om på FB, jag drömde mardrömmar inatt och vaknade i ren panik, eftersom jag jämt sover med min mp 3 i öronen så sitter de där lurarna lite hur som helst när jag flyger upp för jag flyger verkligen upp. Men så inatt kände jag även nåt annat på mig, min drömfångare hade jag trasslat in mig i. Förstår inte hur jag lyckas då denna hänger ovanför hyllan som i sin tur hänger en bra bit över sängen...Jag når inte den liggandes så hur blev det sådär? Ja ingen som vet men vilken syn jag måste utgjort, jag intrasslad i hörlurar, täcken, fjädrar och nät från drömfångaren...Ja jag tro ni själva kan se detta framför er och den synen bjuder jag på, haha :P

Mina goa brorsöner har inatt varit här så imorse hade jag härligt morgonmys med de där båda raringarna <3
Sen vinkade jag av dem rätt tidigt då de skulle iväg och nu är det då så himla tyst här...!

I eftermiddag ska jag iväg för att hämta hem mina saker från G, skönt att få hem det så jag sen kan avsluta det där riktigt. Ska dock nämna här att han verkar ha tänkt om ang sitt beteende så nu kan vi höras av utan problem, eftersom jag skrivit endel om det där så förtjänar han väl lite av en liten upprättelse antar jag :)

Och efter det ska jag sen till min H, det vankas ju Melodifestival ikväll så ska spendera kvällen med henne och det tänkte jag :) Fast jag är ju av den uppfattningen att hela det där jiippot med Melodifestivalen blivit för mycket, det var helt enkelt bättre förr :P
/Cornelia



Kommentarer
Postat av: Terese

Hoppas du har haft en lika bra natt nu, härligt att det bara går framåt! Hoppas också att det gick bra när du hämtade dina saker.



Det där med drömfångaren lät ju lite knepigt. Hur som helst, man vet inte vad man gör när man sover egentligen :-)



Hoppas du har en bra vännen!



Kram

2011-02-06 @ 13:46:26
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0