Grattis till eran gosse!

Idag har min kompis Terese fått sitt tredje barn, en liten pojke blev det :) Ett stort GRATTIS till dig gumman!
Är jätte glad för din/er skull och har verkligen tänkt på dig idag, har kikat in på FB titt som tätt just för att kolla läget :)
Jag och Terese har hittat varann tack vare våra bloggar och hon är verkligen en toppenvän som hela tiden visar att hon finns här för att stötta mig. Hon betyder jätte mycket för mig och jag är så glad för att vi hittade varann som vi gjorde. Ja jag hade egentligen kunnat skriva hur mycket som helst här men nöjer mig med detta och så att du helt enkelt bara är en helt underbar människa Terese! <3
/Cornelia



Kommentarer
Postat av: Terese

Åh vad gullig du är! Tack så mycket, tycker detsamma om dig vännen!



Har hur mycket som helst att gå genom här ser jag, får ta det när jag orkar och har tid. Är mest en kossa just nu som bara sitter och ammar, ammar och ammar känns det som :-D



Hoppas du mår bra!



Kramar

2011-02-27 @ 13:51:25
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0