Gäsp

Mina nätter fortsätter att vara jobbiga och imorgon när jag ska till sjukhuset ska jag gå med på deras förslag om att börja med sömntabl.
Jag drömmer så fruktansvärt mycket nu, vaknar i ren panik och kan då inte somna om så lätt, sover jätte oroligt när jag väl sover osv. Inatt har jag nog också varit uppe i sömnen då endel av mina saker "råkat" flyttat på sig, lär ju va jag antar jag :P Ja eller om jag nu, som H och jag tror, har en inneboende i form av en ande hos mig ;)
I vilket fall får jag nu alltså ge mig ang det där med tabl för om jag inte får sova bättre så kommer jag bara inte orka med nästa vecka och har jag svårt för att sova nu lär det säkert bli ännu värre när allt dragit igång på måndag.
Jag är verkligen inte glad i tanken att behöva sova "nerdrogad" och då pga en annan människa som det faktiskt är här men anser mig inte längre ha nåt val och detta är då bara en tillfällig lösning, tills allt är över med rättegången och så.

Jag ska som sagt till sjukhuset imorgon, de ville egentligen ha dit mig i tisdags men fick då prioritera min advokat ist. Ska då dit imorgon för att kolla lungorna (avslutade antibiotikakuren igår) ta lite prover och så.
Min dr har också skickat en remiss på gastroskopi, nu är det ju ett bra tag sen magsåret och de där operationerna jag fick göra så de vill ta en koll och särskilt nu efter all stark medicin jag fått för lungorna. Detta har jag dock inte fått nån tid till ännu.

Ska innan jag avslutar här även göra lite raklm för min kompis som också börjat blogga :) Detta är en blogg där han varje dag lägger upp en låttext. Kul idé tycker jag, jag sitter rätt ofta med just texterna då jag gärna sjunger med i de låtar jag lyssnar på, kan ju underlätta lite då om man kan texten :P
Så ta en titt
där vet jag :)
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Linda

Kan nog vara ett klokt val att börja med sömntabl i det här läget..även fast det inte är kul att knapra en massa piller, men ibland är det ju oundvikligt:S



Haha, som sagt C, sätt upp en kamera så vi får se vad du pysslar med på nätterna. Kan det inte vara så väl att du vaknar upp en morgon o allt är skinande rent i huset, eller nåt :P



Usch, gastroskopi, det har jag aldrig gjort men det skulle vara en mardröm för mig att få göra, jag som måste ta lugnande typ för att göra ett halsprov :O

Du är duktig o modig du stumpan <3 Hoppas lungorna ser bättre ut, det är idag du ska dit alltså?



Kramar

2011-02-10 @ 08:37:19
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se
Postat av: Terese

Det är nog jättebra att du börjar med sömntabletter för att du ska kunna få en bra sömn. Det är ju inte för alltid utan för ett litet tag och att du ska känna dig bättre. Jag mådde fruktansvärt bra efter jag hade tagit sömntabletter, är nog det bästa jag har gjort för jag sover än idag mycket bättre än vad jag gjorde innan. Trots att jag inte tar sömntabletter .



Kram

2011-02-10 @ 11:38:14
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0