Andra inlägget från söndags

*Detta är det andra inlägget från söndags, inte heller det gick att läsa så kopierar även detta då*

Ja, det är jag idag så tänkte jag skulle slå ihjäl lite tid med en sån här klassisk lista :)

Vad heter du:
Cornelia
Ålder: 26
Vad gör du: Bloggar såklart :)
Vad längtar du till: Tills rättegången är över! 
Vad händer i helgen: Eftersom det nyss varit eller är helg så har jag inte tänkt på nästa ännu. 
Senaste hånglet: G
Hände nåt mer: Haha får väl iaf vara nån måtta på detaljer ;P
Vad har du på dig: Mjukisbyxor, en tröja och så en fleecejacka på det, ja underkläder oxå såklart.
Favoritöl: Hmm, dricker dem flesta där :)
Vad blir du glad av: Mycket men främst av alla de mina :) 
Vad blir du ledsen av: Ja, en hel del men just nu är det ju mycket av mitt ledsna som beror på en människa...HONOM!
Vad ska du göra idag: Snart äta middag och sen bara slappa framför teven tror jag. 
Favoritsnabbmatställe: Burger King men vet dock inte när jag åt där senast, bra länge sen var det iaf. 
Vilken låt lyssnar du på nu: Calle Kristiansson, To be with you.
Vad dansar du till: Det mesta :)
Vem saknar du: Många!
Bästa Hang-outet: Finns just inte så många bra här i närheten men har ett sommarfavvo som ligger precis vid havet där jag bor.
Nåt någon inte vet om dig: Ja, det finns det säkert ;P

HUR:

Svarar du i telefonen: Hej det är Cornelia.
Gör du när du är kär i fel person: Jadu vet faktiskt inte då jag inte är det.
Tycker du om gul-bil-leken: Haha, slutar ju jämt med att jag får blåmärken ;)
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Vet faktiskt inte och orkar inte gå för att kolla, sådär serriös är jag inte med såna här listor ;P 
Mycket är klockan: 17.27
Hur många kontakter har du på msn: 51 st 
Spenderar du en regnig dag bäst: Inomhus med en bra bok eller bra sällskap :)

VEM:
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? Jo jag har skoj men hade ju varit roligare om du oxå varit här, saknar dig ju. Var från min kompis N.
Pratar du med på msn just nu? Kristian som är en superfin kompis men som tyvärr bor alldeles för långt bort...
Ringde dig senast? Min mamma.
Pussade dig senast? Min lille pluttefis som gärna kör med den varianten där hela tungan ska va med ;P
Vill du kasta en sten i huvudet på? Ja, hade ju inte känts så dumt på HONOM!
Saknar du mest just nu? Många!
Ska du träffa imorgon? Återstår ju att se :)
Sov du med senast? Min pluttefis, ack så liten men en så fin sovkamrat :)
Festade du med senast? Min lillaysster, kusinbarn, H o hennes sambo, ett gäng andra vänner då vi hamnade hemma hos G förra helgen :)
Vem fick du senast sms av? Min gamla "svärmor", ja vi har fortfarande en kontakt trots att jag och G inte är tillsammans längre.

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Ja
Gråtit en hel natt: Ja
Druckit så du spytt: Nej
Åkt vattenskidor: Nej
Åkt rullstol: Ja tyvärr vet jag alltför mycket om hur det är.
Gjort en bakåtkullerbytta: Har himla lätt för det sålänge jag är i vatten, är nog värre på land skulle jag tro ;)
Köpt lösgodis för över 50 kr: Ja det har jag säkert gjort.
Haft träningsvärk: Ja
Önskat att du var det andra könet: Nej inte önskat så men visst ahde dte varit skoj att byta för en dag, just för att få känna på hur det känns ;P
Sett din kompis i rosa kanindräkt: Hehe nix.
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Linda

dom är roliga dom här listorna :D

Jaså du skulle vilja vara kille för att få reda på hur det känns ;D Vad är det du vill känna då? haha..retas

2011-02-22 @ 10:18:57
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0