24 Februari

Det är dagen då rättegången är spikad, får bara hoppas det blir av denna gången så jag nån gång blir av med eländet.
Det blir alltså på torsdag nästa vecka så inte sådär värst länge till :S
Och direkt när jag hörde detta blev jag sådär nervös igen, inte för att jag kunnat låta bli att grubbla på det nu sen jag fick veta att det blev uppskjutet men ändå. Men jag vill ändå får det ur världen så jag liksom bara kan gå vidare sen, blir ju inte av med det i vilket fall så lika bra att då få det ur världen.
Får dåligt samvete över min kompis som avbokade en vecka utomlands som denna veckan just för att kunna närvara (han som är mitt vittne till den där misshandeln) med facit ihand hade han ju kunnat åka men inte lätt att veta ju och han sa innan att det är lugnt. Han är verkligen en klippa i denna soppan!
Han är också nervös för det hela vilket såklart inte är så konstigt, han har ju heller aldrig suttit i en rättegång men vilken tur jag har som ändå har honom. Tänk om han inte velat liksom, jag har inte ens behövt be honom för det var självklart för honom och det var ju också han som såg till att HAN väl lämnade mig ifred den där dagen.
Jag har dig att tacka för mycket och rätt om jag nu blir fälld för detta så har du verkligen gjort allt du kunnat, jag är så tacksam vet du!
Du är toppen G! :)

Jag är taggad över att få ge igen nu så fastän att jag bävar så fruktansvärt mycket för hela alltet så ska jag bara ge mig tusan på att klara det hela och att äntligen få upprättelse! Att kunna börja leva igen! Ska bli UNDERBART!
Det är då verkligen på tiden och HAN får vad han förtjänar, det är jag övertygad om och det är inte mer än rätt!

Nu blir det soffläge för mig, är helt slut då jag innan idag låg i migrän, blir som klubbad av de där migränsprayen men det känns bättre nu. Blir dock sådär drygt tung i huvudet och allmänt slut som människa.
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Linda

Ok, det blir den 24e nu alltså.

Ska det bli flera rättegångar mot honom då eller hur är det där upplagt?

Hur känns det annars kring det här nu? Börjar du bli "taggad"? Kram

2011-02-17 @ 14:27:00
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0